Späť na správy
06.05.2025 15:05

ZSSK má výpadok predaja cestovných lístkov, odporúčajú využiť SMS lístky

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) eviduje výpadok predaja cestovných lístkov. Cestovné lístky na vlak aktuálne nie je možné zakúpiť cez mobilnú aplikáciu ani e-shop ZSSK. Dočasne nefunkčné sú aj pokladne vybavené terminálmi s komplexným vybavením cestujúcich v osobných pokladniciach. Dôvodom je výpadok na serveroch. ZSSK cestujúcim odporúča zakúpiť si SMS lístok. Lístok možno kúpiť aj priamo vo vlaku, avšak so servisným poplatkom. V utorok o tom informoval hovorca ZSSK Dominik Drevický.

Dopravca upozornil, že servisné poplatky za dodatočnú kúpu lístka vo vlaku vyberá ako za bežných okolností, avšak cestujúci môžu požiadať o vrátenie poplatku prostredníctvom reklamácie. ZSSK počas výpadku nebude uplatňovať žiadne sankcie za nepredloženie cestovného lístka. Cestujúcim v osobných vlakoch ZSSK odporúča využiť SMS lístok na čísle 2255, vo Vysokých Tatrách na čísle 2233.

ZSSK upozornila, že technický problém je na strane externého IT dodávateľa a intenzívne pracujú na jej odstránení.